Skoči na vsebino

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja ponudnika na spletni strani www.fervin.si  so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) in na podlagi priporočil GZS ter mednarodnih kodeksov za spletno in elektronsko poslovanje.

Kupec potrjuje, da je seznanjen s celotnim besedilom splošnih pogojev poslovanja na spletni strani www.fervin.si ter se z njimi strinja.

Splošni pogoji poslovanja urejajo način poslovanja, pravice in obveznosti ponudnika: Posestvo FERVIN, Matjaž Ferjančič, Vrtovin 29a, 5262 Črniče (v nadaljevanju ponudnik) in kupca.

1.        PODATKI O PONUDNIKU

Spletno trženje na www.fervin.si izvaja:

Posestvo FERVIN

Matjaž Ferjančič

Vrtovin 29.a

5262 Črniče

Davčna številka: 66543843

DDV zavezanec: NE

TRR: SI56 0444 1022 5106 214 (Nova KBM)

2.      DOSTOPNOST INFORMACIJ

Ponudnik se zavezuje, da bodo kupcu dostopne naslednje informacije:

  • Identiteta podjetja (ime in sedež ponudnika),
  • Kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo s ponudnikom (e-pošta, telefon),
  • Bistvene značilnosti blaga,
  • Dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • Pogoji dostave artiklov (stroški, način in rok dostave),
  • Jasno in nedvoumno označene cene ter razvidno prikazane, ali že vsebujejo davke in stroške dostave,
  • Možni način plačila,
  • Časovna veljavnosti ponudbe,
  • Rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla.

3.      ODDAJA NAROČILA

Kupec se z oddajo naročila strinja z vsebino Splošnih pogojev poslovanja.

4.      NAROČILA, POTRDITEV NAROČIL

Ko ponudnik prejme naročilo poslano s strani kupca, mu potrdi prejem naročila. Ta potrditev ne zagotavlja, da je blago na zalogi in da se je pričela odprema blaga, ampak le obvestilo kupcu, da je ponudnik prejel naročilo in da je stekel postopek preveritve dobavljivosti blaga. Po preverbi o dobavljivosti ponudnik izdobavi blago. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik pošlje potrditev naročila ali pogodbo (račun).

Kupec odgovarja za podatke dane v procesu izvajanja naročila. Ponudnik ne odgovarja za morebitne napake pri dostavi zaradi napačnega naslova.

5.      CENE

Vse cene so navedene v EUR in ne vključujejo davka na dodano vrednost (DDV).

Znižana cena je znižana redna cena, ki velja za določen ali nedoločen čas.

Vse cene navedene v posredovanem ceniku so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov pošiljanja. Cena izpisana na računu je sestavljena iz stroška nakupa blaga, stroškov pošiljanja in morebitnih stroškov plačila. Ponudnik si pridržuje pravico do spreminjanja cen brez predhodnega obvestila. Veljavna je tista cena, ki je objavljena v trenutku oddaje naročila.

6.      GLAVNE ZNAČILNOSTI BLAGA

Kljub prizadevanju pri zagotavljanju ažurnih in točnih podatkov na spletni strani ponudnika www.fervin.si se lahko zgodi, da je podatek v opisu blaga napačen, nepopoln ali blaga ni na voljo. V tem primeru ponudnik po elektronski pošti obvesti kupca o spremembi in mu ponudi najboljšo možno alternativo ali omogoči odstop od nakupa.

Slike izdelkov so simbolične in nujno ne odražajo v celoti dejanskega stanja izdelka.

7.       NAČIN PLAČILA, DOSTAVA IN STROŠKI DOSTAVE

Plačilo blaga je mogoče na naslednji način:

  • Plačilo po predračunu – kupec prejme predračun na naveden elektronski naslov. Po prejetju plačila ponudnik odpremi pošiljko.
  • Plačilo prek sistema varnega plačevanja PayPal.

Dostavo naročenega blaga opravljamo z lastno dostavo ali s pogodbenim partnerjem DPD. Naročeno blago lahko brezplačno prevzamete tudi osebno na naslovu: Posestvo FERVIN, Vrtovin 29.a, 5262 Črniče.

V kolikor ni v ponudbi drugače navedeno, je za dostavo blaga na območju Republike Slovenije  strošek dostave obračunan glede na težo pošiljke.

Za dostave izven Slovenije zaračunamo prevoz po uradnem ceniku našega pogodbenega partnerja za tujino (DPD).

Rok dostave naročenega blaga je določen s strani našega pogodbenega partnerja DPD. V kolikor blaga ni na zalogi, ponudnik o tem obvesti kupca in se s kupcem dogovori o dobavnem roku.

V primerih, ko ponudnik pravočasno odpremi naročene izdelke, ponudnik ni odgovoren za prekoračen rok dostave pogodbenega izvajalca.

Glede izgube ali poškodovane pošiljke mora kupec kontaktirati ponudnika v najkrajšem možnem času. Ponudnik preveri pri pogodbenem partnerju DPD status pošiljke in kupca nemudoma obvesti o njem ter v roku 3 dni nadomesti poškodovano blago z novo pošiljko.

8.      ODSTOP OD NAKUPA, VRAČILO KUPNINE

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) ima kupec pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga ponudniku sporoči, da odstopa od naročila. Kupec lahko blago vrne na podlagi Obrazca na koncu tega dokumenta in ki je del Splošnih pogojev, o odstopu na elektronski naslov info@fervin.si. Blago je potrebno vrniti ponudniku najkasneje v roku 14 dni od oddanega obrazca o odstopu od pogodbe (nakupa).

Vrnjeno blago mora kupec vrniti nepoškodovano, originalno zapakirano in v nespremenjeni količini. na naslov Posestvo FERVIN, Vrtovin 29.a, 5262 Črniče. Stroške vračila blaga plača kupec.

V kolikor kupec odstopa od naročila, mu po prejemu blaga in pregledu, da je blago nepoškodovano in v nespremenjeni količini, vrnemo vsa izvršena plačila. Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni po prejemu sporočila o odstopu ter vračilu blaga.

Kupec naj ob vračilu blaga priloži račun za blago, osebne podatke ter transakcijski račun, kamor se bo kupnina vrnila.

9.      ZAVRNITEV NAROČILA

Pridružujemo si pravico, da lahko zavrnemo naročilo, za katerega ugotovimo, da ga pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi razpolagamo, ne more izvesti.

10.   REKLAMACIJE

V primeru, da ima prejeto blago stvarno napako, ga kupec lahko reklamira v roku 14 dni od nakupa. Nepoškodovano, neuporabljeno in blago v originalni embalaži vrnete ponudniku v roku 14 dni od nakupa na naslov: Posestvo FERVIN, Vrtovin 29.a, 5262 Črniče. Blago bo ponudnik zamenjal z istovrstnim blagom.

V primeru, da je paket, v katerem je kupec prejel naročeno blago fizično poškodovan, v njem manjka del naročila ali kaže znake odprtja, mora kupec sporočiti reklamacijo ponudniku. Obvezno je potrebno priložiti čimbolj nazorne fotografije pošiljke in njegove celotne vsebine. Skupaj z našim pogodbenim partnerjem DPD bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

11.     VARNOST SPLETNE TRGOVINE

Ponudnik zagotavlja ustrezna tehnološka sredstva in varnostno-zaščitne sisteme, ki zagotavljajo ustrezno zaščito pred izgubo ali zlorabo podatkov.

12.    VAROVANJE PODATKOV

Ponudnik Posestvo FERVIN, Matjaž Ferjančič, Vrtovin 29.a, 5262 Črniče se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov v skladu z določili Zakona o varstvu osebnih podatkov. Vsi podatki, pridobljeni ob prejemu naročila, bodo uporabljeni izključno za potrebe izvedbe naročila in dostave ter pošiljanje ponudb, informativnih gradiv, računov in ostale dokumentacije. Uporabnikovi podatki ne bodo posredovani tretji osebi.

Ponudnik potrebuje podatke kupca za nemoten proces izvedbe naročila in morebitnih obvestilih o naročilu.

Za izvedbo nakupa in dostave potrebujemo naslednje podatke: ime, priimek, email naslov, telefon, naslov, kraj, poštna številka.

Sistem spletne trgovine lahko samodejno zbira še nekatere druge podatke o strojni in programski opremi vašega računalnika. Kot npr. naslov IP, vrsta brskalnika, imena domen, čas dostopanja in naslovi spletnih strani, ki ste jih obiskali v naši spletni trgovini. Ponudnik te informacije uporablja izključno za izračun splošne statistike o uporabi spletne trgovine www.fervin.si ter za optimizacijo. Uporabnik se z uporabo spletne trgovine www.fervin.si s tem strinja.

13.   PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik si prizadeva vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in reševanja morebitnih sporov. Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo s področja varstva potrošnikov.

Kupec lahko pritožbo odda na e-poštni naslov info@fervin.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Spore stranki rešujeta sporazumno.

Elektronska povezava na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL

Ponudnik si pridružuje pravico do sprememb Splošnih pogojev kadarkoli oz. brez predhodnega obvestila. Zadnja sprememba: 24.4.2023.

14.   POMEMBNO

Izdajanje in dostava vina in žganih pijač se lahko izvede samo osebam, starejšim od 18 let. Zato mora biti kupec v času oddaje naročila polnoleten. V nasprotnem primeru ponudnik odstopa od pogodbe. Kupec s strinjanjem s splošnimi pogoji potrjuje, da je starejši od 18 let. Minister za zdravje opozarja: Uživanje alkohola lahko škoduje zdravju!